Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 06:02:10
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1078384
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1078384 : WIM 271.1.18.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu urządzenia siłowni zewnętrznej przy ul. Bronikowskiego w Bydgoszczy

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Justyna Pabian
  • Organizacja
    Urząd Miasta Bydgoszcz
  • Oddział
    Wydział Inwestycji Miasta
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-03-14 13:02:00
  • Składania
    2025-03-24 11:00:00
  • Otwarcie ofert
    -
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.18.2025 z dnia 13.03.2025 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2024.1320 t.j. z późn. zm.)


1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,


Nazwa zadania:

Program Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) podzadanie pn.: „Rozbudowa placu zabaw na os. Flisy (Program BBO)”.


2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu urządzenia siłowni zewnętrznej w ramach zadania pn.: „Rozbudowa placu zabaw na osiedlu Flisy (Program BBO)” na dz. ew. nr 63, obręb 0058 ul. Bronikowskiego w Bydgoszczy.

Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 pod nazwą OPZ.


 2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje m.in. wykonanie:

1) robót ziemnych i przygotowawczych,

2) prac montażowych, betonowania/montażu gotowych prefabrykatów betonowych,

3) nawierzchni z maty przerostowej: usunięcie warstwy darni, uzupełnienie oczek ziemią urodzajną, wysiew nasion traw,

4) robót odtworzeniowych wraz z pracami porządkowymi.


    2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) uzgodnieniami z Wydziałem Zieleni i Gospodarki Komunalnej uzyskanymi na etapie przygotowania inwestycji z dnia 30.11.2023r. WGK-IV.7012.109.2023.KR

2) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej,

3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.


3.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


4.  Załączniki do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym:

1) Opis przedmiotu zamówienia,

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta,

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta,

4) Wzór umowy,

5) Oświadczenie wykonawcy,

6) Mapa z zaznaczoną lokalizacją urządzenia,

7) Uzgodnienie z WGK z dnia 30.11.2023 r. znak: WGK-IV.7012.109.2023.KR,

8) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),

9) Formularz- podział cen na składniki – do wypełnienia przez oferenta.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert i warunki płatności

Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nieoddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).


6.1 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki niebudzące wątpliwości, bezsporne – powstałe

w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie,

że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.2 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:  8 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   

1) Bartłomiej Kopczyński, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego WIM    (br. konstrukcyjna)    – tel. 52 5859198

2) Justyna Misztela, kierownik referatu w WIM    – tel. 52 58 58 263

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną poprzez stronę platformazakupowa.pl .


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 24.03.2025 r. o godz. 11.00.


10. Składając pisemną ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 2),

2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);

4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 3),

5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

6) Podpisane oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 5),

7) Wypełniony formularz podziału cen na składniki (zał. nr 9).

 

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-7 załączników spowoduje odrzucenie oferty.      

 

11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

 

13. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie:

https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024


14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.             

               

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA         

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY       

Dyrektor Wydziału Inwestycji Miasta

Bogdan Tyborski                  

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
zal. nr 1 OPZ.pdf pdf 729.04
2025-03-14 13:02:00
Postępowanie
zal. nr 2 RODO.pdf pdf 309.4
2025-03-14 13:02:00
Postępowanie
zal. nr 3 Wykaz wykonanych uslug.pdf pdf 466.32
2025-03-14 13:02:00
Postępowanie
zal. nr 4 wzor umowy.pdf pdf 309.72
2025-03-14 13:02:00
Postępowanie
zal. nr 5 Oswiadczenie wykonawcy.pdf pdf 327.94
2025-03-14 13:02:00
Postępowanie
zal. nr 6 lokalizacja urządzenia - RYS. NR 3_1.pdf pdf 225.93
2025-03-14 13:02:00
Postępowanie
zal. nr 7 Uzgodnienie dokumentacji WGK.pdf pdf 126.37
2025-03-14 13:02:00
Postępowanie
zal. nr 8 STWiOR.pdf pdf 397.17
2025-03-14 13:02:00
Postępowanie
Zal. nr 9 Podzial ceny na skladniki.pdf pdf 311.89
2025-03-14 13:02:00
Postępowanie
Odpowiedź 1.pdf pdf 63.59
2025-03-18 09:31:25
Publiczna wiadomość
Odpowiedź 2.pdf pdf 29.4
2025-03-19 15:02:04
Publiczna wiadomość
Odpowiedź 3.pdf pdf 31.33
2025-03-20 13:10:46
Publiczna wiadomość
Odpowiedź 4.pdf pdf 31.88
2025-03-21 08:44:45
Publiczna wiadomość
Wynik.pdf pdf 28.28
2025-03-27 09:59:21
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-03-27 09:59:21
Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Załączniki

  • Wynik.pdf
2025-03-21 08:44:45
Justyna Pabian Zamawiający udziela odpowiedzi za pytania do postępowania

Załączniki

  • Odpowiedź 4.pdf
2025-03-20 13:10:46
Justyna Pabian Zamawiający udziela odpowiedzi za pytania do postępowania

Załączniki

  • Odpowiedź 3.pdf
2025-03-19 15:02:04
Justyna Pabian Zamawiający udziela odpowiedzi za pytania do postępowania

Załączniki

  • Odpowiedź 2.pdf
2025-03-18 09:31:25
Justyna Pabian Zamawiający udziela odpowiedzi za pytania do postępowania

Załączniki

  • Odpowiedź 1.pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu urządzenia siłowni zewnętrznej przy ul. Bronikowskiego w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2881 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - 8 tygodni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
328
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć