- Strona główna
- Postępowanie ID 1115696
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1115696 :
ZP.272.17.2025 Dostawa mieszanki granitowej 0-31,5
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Jaroch
-
Organizacja
-
OddziałStanowisko ds. Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-26 12:36:00
-
Składania2025-06-04 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający prowadząc postępowanie formie rozeznania cenowego zaprasza do składania ofert
I. Zamawiający :
Powiat Nowotomyski
ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl
NIP: 788-19-17-876
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki granitowej 0-31,5.
Szacunkowa ilość zakupu – 1400 Mg
Mieszanka granitowa powinna spełniać wymagania norm PN-EN 13242+A1:2010 i wartości wskaźnika piaskowego (SE), badanego wg PN-EN 933-8+A1:2015-07, przeznaczona do utwardzenia dróg gruntowych i poboczy dróg powiatowych.
Kruszywo winno odpowiadać co do jakości wymaganiom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym i spełniać wymagania Polskich Norm.
Na każde żądanie Zamawiającego Dostawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodność kruszywa z obowiązującymi normami, np. świadectwo jakości kruszywa.
Gatunki skał z których pozyskiwane jest kruszywo powinny być trwałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych.
Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska, niebezpiecznych dla użytkowników dróg i musi być zgodne z obowiązującymi normami dotyczącymi kruszyw drogowych.
Miejsce dostawy - Obwód drogowy w Opalenicy, ul. Bukowa 24
Dostawca dokona dostawy oraz rozładunku kruszywa własnym transportem i na własny koszt,
a) na miejsce obwodu drogowe (1000 Mg) lub,
b) inne wskazane przez Zmawiającego (maksymalna ilość 400 Mg z dowozem na odległość nie większą niż 30 km od Obwodu drogowego w Opalenicy).
Kruszywo należy dostarczyć w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00 w terminach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego.
Wynagrodzenie i podstawa płatności:
Rozliczenie za odebrane kruszywo następować będzie fakturami częściowymi na koniec każdego miesiąca obowiązywania Umowy. Podstawę do wystawienia faktur stanowić będzie dokument WZ, potwierdzający realizację zamówienia i wskazujący ilość dostarczonego Kruszywa oraz kopia deklaracja właściwości użytkowych
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane od podpisania umowy do 31 lipca 2025 r. z zastrzeżeniem, że jeżeli wcześniej nastąpi wyczerpanie maksymalnej wartości zawieranej umowy to do tego czasu.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
V. Podstawy wykluczenia z postępowania.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu:
1) na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.)
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na postawie ustawy , z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca składa oświadczenie w druku OFERTA.
VI. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA (zał. nr 1).
2. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (tj. odpis z właściwego rejestru lub wpis do CEIDG) lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik).
Oferta nie musi zawierać
dokumentów o których mowa w pkt 2 jeżeli są one dostępne w formie
elektronicznej i zamawiający może je
uzyskać pod
określonymi adresami internetowymi za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych
baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww.
dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww.
dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
VII. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Oferta (formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami) musi być złożona poprzez platformę zakupową pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1115696
6. Wykonawca może złożyć ofertę: jako skan podpisanej wersji papierowej (w formacie PDF) lub załączyć dokumenty sporządzone elektronicznie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Skan wersji papierowej winien zostać opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
7. Formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi oświadczenia Wykonawcy, muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie ze sposobem reprezentacji wskazanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bądź wynikającą z innego dokumentu),
8. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, informacje i oświadczenia wymagane w niniejszym postępowaniu.
9. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego Zapytania.
VIII. Sposób obliczenia ceny oferty .
1. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną i jednoznaczną cenę uwzględniającą wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów.
2. Zgodnie z treścią formularza OFERTA stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, Wykonawca jest zobowiązany wskazać cenę jednostkową netto i brutto za 1 Mg mieszanki granitowej 0-31,5. Następnie pomnożyć cenę netto przez podaną szacunkową ilość zakupu. Wynik wpisać w kolumnę cena ofertowa netto. Następnie obliczyć podatek VAT i cenę ofertową brutto. Podana cena jednostkowa nie będzie mogła ulec zwiększeniu w okresie realizacji zamówienia.
3.
Wskazana przez Zamawiającego
ilość zakupu jest jedynie wielkością szacunkową służącą wyłącznie do porównania
i oceny złożonych ofert, stanowi element służący jedynie wyborowi
najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do
zakupu
w podanej ilości. Zamawiający podpisze umowę do wysokości posiadanych
środków na realizację zadania.
4. Faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może ( w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. Cena powinna być wyrażona cyfrowo w polskich złotych (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku) z uwzględnieniem należnego podatku VAT oraz określona słownie w oznaczonym miejscu formularza ofertowego. W złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
6. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
7. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w przewidywanym terminie od podpisania umowy do 31 lipca 2024r. zgodnie z cena jednostkową zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie lub do wykorzystania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
IX. Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1115696 do dnia 4 czerwca 2025r. do godz. 10:00.
X. Opis kryteriów oceny oferty.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena ofertowa brutto – 100%
Oferta najtańsza spośród ofert otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cena oferty z najniższą ceną
…………………………………………………………………………. 100 pkt x 100% = ilość punktów
Cena badanej oferty
100 – wskaźnik stały,
100% – procentowe znaczenie kryterium: cena
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji treści oferty (ceny) z wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Cena zaproponowana podczas negocjacji nie może być wyższa niż ta wskazana w ofercie.
XI. Opis procedury
1. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z zapisami niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona zgodnie z przyjętymi kryteriami.
2. Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3.
W przypadku stwierdzenia przez
Zamawiającego braku spełniania warunków udziału
w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie
z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, w trakcie analizy oferty Zamawiający może wezwać do przedłożenia dodatkowych dokumentów, w tym łączącej Strony umowy Konsorcjum. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
5. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający zastrzega, iż nie jest zobligowany do skorzystania z powyższego uprawnienia. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza prowadzenie negocjacji lub składanie ofert ostatecznych (ulepszonych) przez maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zostały najwyżej ocenione, zwłaszcza, gdy ceny ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji treści oferty (ceny) z wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Cena zaproponowana podczas negocjacji nie może być wyższa niż ta wskazana w ofercie.
8. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego wyboru spośród złożonych nieodrzuconych ofert.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zaproszenia do składania ofert, unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jak również do zakończenia niniejszego postępowania bez wybrania oferty i bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.
XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1. Grzegorz Kasprzak tel. 61 44 26 680 - w sprawach przedmiotu zamówienia,
2. Ewa Jaroch tel. 61 44 26 715 - w sprawach formalnych.
XIII. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania.
Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania w zakładce „Komunikaty”
XIV. Podpisanie umowy.
Złożenie zapytania ofertowego, jak również otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Powiat Nowotomyski (nie rodzi skutków prawnych zawarcia umowy). Oferty wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji.
Zamawiający podpisze umowę na realizację zadania do wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych w budżecie na sfinansowanie zadania.
XV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotomyski ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl e-mail: starostwo@powiatnowotomyski.pl.
2) Inspektorem ochrony danych
osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani Marlena Galas
e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl tel. 61 44 26 705
3)
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania
realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o
finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku
z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie
przekracza 130 000,00 złotych.
4) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane
d) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
· dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
· po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
· osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
6) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu.
8)
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób
opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
XVI. Ochrona sygnalistów
Zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów,
Zamawiający wdrożył procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i
podejmowania działań następczych, która opisana została w Zarządzeniu NR
AO.120.42.2024 Starosty Nowotomyskiego z dnia 31 października 2024r.
(z załącznikiem) dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa
Powiatowego w Nowym Tomyślu https://bip.powiatnowotomyski.pl/akty/116/1874/Zarzadzenie_nr_AO_120_42_2024_Starosty_Nowotomyskiego_w_sprawie_wprowadzenia_procedury_dokonywania_zgloszen_wewnetrznych_oraz_podejmowania_dzialan_nastepczych_w_C2_A0Starostwie_Powiatowym_w_C2_A0Nowym_Tomyslu/
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 44 26 680, 61 44 26 715
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-05
08:49:12
|
Ewa Jaroch |
Wyniki
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
