Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 15:03:10
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1118646
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1118646 : GN.272.14.2025 wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa – 14 działek na terenie Gminy Miedzichowo i Gminy Nowy Tomyśl

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Emilia Silska
  • Organizacja
    Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu
  • Oddział
    Wydział Gospodarki Nieruchomościami
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-29 09:45:00
  • Składania
    2025-06-09 14:30:00
  • Otwarcie ofert
    -
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

                          

GN. 272.14.2025

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

          I.            Zamawiający: Powiat Nowotomyski zaprasza do udziału w postępowaniu na : wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa – 14 działek na terenie Gminy Miedzichowo                        i Gminy Nowy Tomyśl.

      II.            Opis przedmiotu zamówienia:  badanie stanu prawnego z ustaleniem i podaniem numerów ksiąg wieczystych, podaniem podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa ze wskazaniem położenia dokumentów w księdze wieczystej lub zmiany w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz dostarczenie kserokopii tych dokumentów, wskazanie podstaw prawnych określających prawa obecnych właścicieli.                               Sposób wykonania zamówienia oraz numery ewidencyjne działek przedstawia załącznik nr 1 do zapytania ofertowego pn. „specyfikacja”. Dane będące wynikiem badania stanu prawnego należy zestawić w formularzu pn. „Badanie stanu prawnego” zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik                     nr 2 do umowy.

Dokumenty opracowane w ramach niniejszej umowy należy przedłożyć Zamawiającemu w formie papierowej z pismem przewodnim oraz w wersji elektronicznej.

W przypadku zaistnienia możliwości zwiększenia środków finansowych przewiduje się ewentualność zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia o kolejne nieruchomości w drodze odrębnej umowy.

      III.            Wymagany termin wykonania zamówienia:    

do dnia 28 listopada 2025 r. (w tej dacie operat geodezyjny winien być pozytywnie zweryfikowany i przyjęty do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej). Za datę wykonania pracy uznaje się datę doręczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji, zarówno w wersji elektronicznej, jak i papierowej. 

 

     IV.            Podstawy wykluczenia z postępowania:

1.

a)      Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

·         wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

·         wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

·         wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”

b)      W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie o której mowa w pkt a), zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

c)       Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.

d)      Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt a), które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej, o której mowa w art. 7 ust. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

2.

O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z powodu:

a)      naliczenia im przez Zamawiającego kar umownych z tytułu oddania przez nich prac z wadami objętych zakresem przedmiotu zamówienia ofertowego, w ciągu ostatnich trzech lat od daty złożenia przez nich oferty,

b)      dwukrotnego oddania przez nich Zamawiającemu prac objętych zakresem przedmiotu zamówienia ofertowego wykonanych z nienależytą starannością, które skutkowało sporządzeniem przez Zamawiającego „Protokołu z odbioru prac z wadami”,

c)       odstąpienia przez Zamawiającego od zawartej umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w ciągu ostatnich trzech lat od daty złożenia przez nich oferty.

 

       V.            Warunki udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) oraz sposób ich weryfikacji (wymagane dokumenty – jeżeli dotyczy):

1. Dysponowanie przez wykonawcę lub osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia uprawnieniami zawodowymi w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2, ustawy z dnia
17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. 2024 poz. 1151 ze zm.), lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także dysponowanie odpowiednimi jednostkami sprzętu, narzędziami
i urządzeniami technicznymi oraz zasobami ludzkimi niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

2. Przedłożenie wypełnionego formularza pn. OFERTA, będącego załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego. Formularz winien być sporządzony i podpisany zgodnie z instrukcją wskazaną w punkcie „VIII. Opis sposobu przygotowania oferty” zapytania ofertowego.

3. Udział w postępowaniu może wziąć podmiot spełniający warunki wykonawcy prac geodezyjnych lub prac kartograficznych określone w art. 11  ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne
i kartograficzne.

4. Przedłożenie wypełnionego oświadczenia o  wydzielonym  rachunku VAT.

 

     VI.            Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej: Cena ofertowa brutto 100%.

 

   VII.            Sposób obliczenia ceny:

1.       Cena oferty to cena ofertowa brutto wymieniona w formularzu OFERTA.                                  

2.       Cena wskazana przez Wykonawcę w ofercie musi:

a)      być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje;

b)      uwzględnić wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

3.       Wykonawca ma obowiązek wypełnienia formularza OFERTA.

 

VIII.            Opis sposobu przygotowania oferty, informacje dotyczące złożenia niezbędnych dokumentów i oświadczeń:

1.       Oferta ma być sporządzona czytelnie, w języku polskim w formie elektronicznej.

2.       Ofertę podpisuje Wykonawca lub  osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

3.       Oferta oraz wszystkie przedkładane dokumenty winny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.

4.       Forma złożenia oferty: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1118646

 

      IX.            Warunki, zasady płatności:

        Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego.

        Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.

        Treść § 6 umowy ulegnie  zmianie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie płatnikiem VAT.

X.            Miejsce i termin składania oferty:

ofertę cenowa należy złożyć w terminie do dnia 09.06.2025 r. do godz. 14.30.

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platforma zakupowa pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1118646

 

XI.            Wskazanie osób upoważnionych przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami: Jolanta Budzisz – Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami – tel. 614426747 lub Karolina Frańska – inspektor                w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami - tel. 61 4426782.

 

XII.            Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zaproszenia do składania ofert, unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jak również do zakończenia niniejszego postępowania bez wybrania oferty i bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca we własnym zakresie uzyska dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia.

XIII.             Informacje o podpisaniu umowy / zlecenia:  Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę   Zamawiający zleci wykonanie przedmiotu umowy. O wyborze Wykonawcy Oferenci zostaną poinformowani telefonicznie bądź mailem, jak również o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich  Wykonawców poprzez zamieszczenie informacji na stronie prowadzonego postępowania.

 

XIV.            Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:

1.       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotomyski ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl e-mail: starostwo@powiatnowotomyski.pl.

2.       Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani Marlena Galas e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl  tel. 61 44 26 705

3.       Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza 130 000,00 złotych.

4.       Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

5.        Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a)   dostępu do swoich danych osobowych

b)   żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

c)    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane

d)   żądania usunięcia danych, gdy:

·         dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane

·         dane przetwarzane są niezgodnie z prawem

·         po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania

e)   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

·         osoby te kwestionują prawidłowość danych

·         przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych

·         Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

·         osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

6.       Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7.       Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu.

8.       Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9.       Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
projekt umowy.pdf pdf 456.73
2025-05-29 09:45:00
Postępowanie
Załacznik nr 4 umowa - klauzula 2025 r.docx docx 19.9
2025-05-29 09:45:00
Postępowanie
załącznik nr 1 umowa- specyfikacja.doc doc 44.5
2025-05-29 09:45:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 umowa - Oświadczenie o rachunku VAT.docx docx 13.86
2025-05-29 09:45:00
Postępowanie
załącznik 2 umowa -wzór formularza.docx docx 16.75
2025-05-29 09:45:00
Postępowanie
OFERTA druk.docx docx 18.63
2025-05-29 09:45:00
Postępowanie
Oświadczenie o rachunku VAT.docx docx 13.75
2025-05-29 09:45:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 badanie stanu prawnego 14 działek - 1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2772 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
177
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć