- Strona główna
- Postępowanie ID 989426
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 989426 :
D/Kw.2233.2.17.2024 Dostawa artykułów biurowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Małaszewska
-
Organizacja
-
OddziałAreszt Śledczy w Hajnówce
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-02 14:23:00
-
Składania2024-10-07 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-07 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 85 739 19 18
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Klauzula informacyjna o przetwarzanych danych osobowych
Wykonując obowiązek informacyjny, określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:
• administratorem danych osobowych w zakresie dokumentowania jest: Dyrektor Aresztu Śledczego w Hajnówce, z siedzibą przy ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, e-mail: as_hajnowka@sw.gov.pl, tel. 85 683 20 07.
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod_as_hajnowka@sw.gov.pl.
• Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
ustawy z dnia 22 lipca 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710) – Prawa zamówień publicznych;
rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
ustawy z dnia 13 grudnia 2019 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164);
art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).
• Prawa osób, których dane dotyczą
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, więcej szczegółów na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/) – w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
• Okres przechowywania danych
Państwa pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
• Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznego przekazywane będę wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 22 lipca 2022 r. – Prawo zamówień publicznych.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Aresztu Śledczy w Hajnówce zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie usług w zakresie przekazywania lub archiwizowania danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
• Państwa trzecie
Administrator Danych Osobowych nie będzie przekazywać Pana/Pani danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
• Profilowanie, Zautomatyzowanie podejmowanie decyzji
Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
• Informacja o podaniu danych osobowych
Podanie danych osobowych w
związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe,
ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że
w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na
podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydawanych do niej
przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra
Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-08
12:03:58
|
Anna Małaszewska |
W
załączeniu
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2024-10-04
13:53:18
|
Anna Małaszewska |
pytania: "- jakiej szerokości ma być papier do sublimacji z pozycji 88? - czy papier do sublimacji z pozycji 89 musi być marki Techi Print EZP? - czy ilość papieru z pozycji 89 to 10 op. po 10 arkuszy, czyli łącznie 100 arkuszy?" odpowiedzi: "W odpowiedzi na Państwa pytania Zamawiający informuje, iż: pozycja 88 - Gramatura: 105 g/m2 Wymiar: 43 cm x 34 m pozycja 89 - Zamawiający nie zmienia wymagań pozycja 89 - Ilość 100 arkuszy." |
2024-10-04
13:40:45
|
Anna Małaszewska |
Pytanie: "Zwracam się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania: Poz 15- Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie taśmy o szerokości 18 lub 19mm? Poz 16- Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie taśmy pakowej o szerokości 48mm? Pozycja 34- Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie gumek w wymiarze 100x11mm? Pozycja 49- Czy Zamawiający wyrazi zgodę na woreczki strunowe o wymiarze 60x80mm? Pozycja 50- Czy Zamawiający dopuści szerokość taśmy 48mm? Pozycja 72- Prosimy doprecyzować rozmiar koperty. Pozycja 73- Prosimy doprecyzować czy należy wycenić DRUK KP-DÓWÓD WPŁATY A6/80 KARTEK czy KWITARIUSZ PRZYCHODOWY A5/60 KARTEK? Pozycja 76- podany papier został wycofany na tą chwilę nie jest dostępny. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie papieru satynowego 250g,168cie, 200 ark? Poz 77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,89,96- prosimy doprecyzować czy należy wycenić pojedynczą sztukę, arkusz- czy opakowanie?" Odpowiedź: "W odpowiedzi na zadane pytania Zamawiający informuje, iż: Pozycja 15- Zamawiający nie zmienia wymagań. Pozycja 16- Zamawiający nie zmienia wymagań. Pozycja 34- Zamawiający nie zmienia wymagań. Pozycja 49- Zamawiający nie zmienia wymagań. Pozycja 50- Zamawiający nie zmienia wymagań. Pozycja 72- Rozmiar koperty: K70 160 x 245 mm. Pozycja 73- KWITARIUSZ PRZYCHODOWY A5/60 KARTEK Pozycja 76- Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie papieru satynowego 250g,168cie, 200 ark. Pozycje 77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,89,96 należy wycenić opakowanie." |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
